به ویستا نزدیکتر شوید

30 11 2007

شاید شما هم یکی از دوست داران ویندوز ویستا باشید . این ویندوز بیشتر از نظر من یک تغییر ظاهر داشته نسبت به ویندوزهای دیگر تنها.(البته نه 100%) خیلی ها این ویندوز رو نصب کردن و از اون دارن استفاده می کنن، خیلی ها هم اصلا این ویندوز رو قبول ندارن و می گن ایول xp خودمون، اما دسته سوم می گن که دوست داریم این ویندوز رو تجربه کنیم ولی سخت افزارمون نمی کشه. خوب برای این دسته از کاربران شاید یکی، دوباری نرم افزارهای مختلف رو قرار داده باشم تا ظاهر ویندوز خودشون رو به ویندوز ویستا نزدیک کنند.(دارندگان ویندوز xp و 2003) اما این دفعه نسخه 8 نرم افزار Vista Transformation Pack رو برای شما معرفی می کنم که خیلی بیشتر به ویندوز ویستا نزدیک شده و تازه هم عرضه شده.

این نسخه از برنامه علاوه ر اینکه محیطی شبیه به Aero Glass رو به وجود می آره و کلا ویندوز شما رو به ویندوز ویستا تبدیل می کنه (xp و 2003) حالت Flip3D رو هم برای شما شبیه سازی می کنه که بسیار جالب هستش. قسمت های دیگر نظیر Sidebar، استارت و … نیز تغییر کرده و بسیار خوب و زیبا طراحی شده که پیشنهاد می کنم دانلودش کنید با حجم 27.5 مگابایت.+ دانلود:  Transformation Pack 8یک نکته: بعضی دوستان به من خبر دادند که گاهی اوقات وبلاگ بالا نمی آد و … من اولش زیاد باور نکردم چون host-tracker می گفت که 100% وبلاگ بالا بوده. وفتی دوستان دیگه هم گفتن دیگه رفتم ببینم مشکل از کجاست که فهمیدم مشکل از هاست نیست مشکل از اینترنت داخل ایرانه به دو دلیل چون افراد مختلفی در ساعاتی خاص وارد می شدن به وبلاگ در حالی که به گفته افرادی دیگر در همان دقایق وبلاگ پایین بوده و اینکه وقتی من هم با این مشکل برخوردم و سپس از پرو-کسی استفاده کردم مشکل حل شد.از تمام عزیزانی که به این مشکل برخورد کردن درخواست می کنیم که به من بگن که ببینیم برای چه شرکت های اینترنتی هست. چون با بعضی سایت های دیگه نیز این مشکل رو داشتم شاید هم بعضی هاست های خارجی به علت تحریم این کار رو کردن که باز هم درخواست می کنیم به ما اطلاع بدید یا حق.


کارها

Information

پاسخی بگذارید

