عید همگی بُوَد مبارک !

19 03 2008

خوب بالاخره سال 86 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش داره به پایان می رسه. من هم سال نو رو به همه مخصوصا وردپرسی ها تبریک میگم و امیدوارم که سال بسیار خوب و پر برکتی رو داشته باشند، امیدوارم در این سال آرزوهای نیکان براورده بشه.توی یکی از کتاب های درسی دیدم که نوشته بود ” … پس از تهمورث جمشید به فرمانروایی رسید.او 700 سال حکومت کرد جمشید سلختن اسلحه، پارچه بافی از ابریشم و خانه سازی را به مردم آوخت. سپس جمشید بر دیوان پیروز شد و روز پیروزی خود را نوروز نامید.بدین ترتیب عید نوروز به وجود آمد … ” که نکته ی جالبی بود به هر حال اعتقادات مختلفی وجود داره که یکی از معروفترین اونها این است. به هر حال امیدوارم که همگی شاد و خوشحال باشین و حسابی هم عیدی بگیرین ;) .

و حالا نوبت می رسه به عیدی !

دوست خوبم علی جان بازی جدیدی رو تو وردپرس راه انداخته که من رو هم دعوت کرده و من با کمال میل این دعوت رو پذیرفتم. علی جون گفته بود که باید یک عیدی به خواننده های وبلاگمون بدیم و من هم فکر کردم که چه عیدی بدم، با خودم گفتم عیدی هرچی ساده تر بهتر D پس تصمیم گرفتم که دوتا عکس از دوتا گربم بذارم. امیدوارم که همگی خوشتون بیاد ;) . ولی این تمام عیدیم نیست، یک بازی کم حجم فلش رو هم که بازی بامزه ای هست میذارم ( لینک بازی + ). خوب مثل اینکه عیدی های من داره زیاد میشه یک سایت باحال بازی هم معرفی میکنم به نام shockwave که قدیما زیاد میرفتم ولی الان زیاد نمیرم ! خوب دیگه تکمیل شد.

pet2.jpg

pet1.jpg

 

حالا می رسیم به مرحله ی دعوت دوستان که از قسمت های جالب و سخت بازیه ;)

من مهران ، روزبه ، بهنام ، محسن و مجید رو به این بازی دعوت میکنم البته دوست عزیزم ( کشوری ) هم که قبلا دعوت شده .


کارها

Information

پاسخی بگذارید

