4 نرم افزار برای حمل انواع داده روی فلش مموری

2 04 2008

سلام

 

حتما شما هم علاقه دارید که داده های کامپیوتری خودتون رو مثل ایمیل ها، فایل ها، آدرس ها و … رو همراه خودتون داشته باشید تا در مواقع مورد نیاز به آسانی از اونها استفاده کنید. خوب اولین چیزی که نیاز دارید یک حافظه ی قابل حمل هست، یک چیزی تو مایه های فلش مموری یا iPod و بعد از اون نیاز به یکی از برنامه های زیر دارید که میتونه روی هر حافظه ی قابل حملی نصب بشه.

1.

osx-portable-appsitshock-1.png

(Portable Apps Suite ) مجموعه ای از نرم افزارهای حافظه های قابل حمل هست که حاوی مرورگر اینترنتی و … هم میشه .به سادگی با نصب این نرم افزار روی حافظه ی قابل حمل میتونید استفاده از اون رو شروع کنید. این پک نرم افزاری کاملا رایگان هست و شما آزادید که از اون کپی بردارید یا اونرو برای دیگران هم بفرستید ( قابل توجه دوستانی که به کپی رایت احترام می گذارند ) .

بقیه در ادامه ی مطلب . . .

rssfeedshock-2.gif

2.

osx-portable-appsitshock-2.png

MojoPack رو نمیشه یک پک نرم افزاری مخصوص حافظه ی همراه شما نام برد، در واقع یک نسخه ی کوچیک از ویندوز XP رو روی مموری شما نصب می کنه.روی این ویندوز کوچولو میتونید اطلاعات و داده ها و حتی نرم افزار های مختلفی رو بریزید و همیشه و هرا برای شما کارایی رو داره. میتونید Skype یا Firefox یا نرم افزارهای ویرایشی و نشری رو روی اون بریزید. شما می تونید مموری خودتون که نرم افزار فوق روش نصب شده رو به هر کامپیوتری که ویندوز XP وصل کنید و از این نرم افزار استفاده کنید. این نرم افزار بر روی ویندوز Vista کارایی نداره و اجرا نمیشه.

3.

osx-portable-appsitshock.png

FSuite-CD این نرم افزار هم تقدیم به دوستانی که ازMac استفاده می کنند چون فقط روی Mac اجرا میشه. گروه freeSMUG یک سی دی حاوی نرم افزار های رایگان کدباز که خیلی هم کارایی داره رو برای Mac OSX منتشر کرده که این نرم افزار هم از اون دسته هست.

4.

این یکی هم گزینه ی خوبی برای استفاده کنندگان لینوکس هست.

من که خیلی از فلش مموری خوشم میاد و از این نرم افزارها هم استفاده می کنم. این نرم افزار در کارایی فلش مموری تنوع ایجاد می کنه.

ترجمه و تلخیص شده از +

 

 


کارها

Information

بیان دیدگاه