ارتقا وردپرس دات کام

5 04 2008

وقتی اومدم پای کامپیوتر نشستم و فایر فاکس رو باز کردم و طبق معمول به میزکار وردپرسم اومدم یک دفعه دیدم که چهره ی اون کاملا تغییر کرده. چند روزی بود که در خبرها می شنیدیم درباره ی انتشار نسخه ی 2.5 وردپرس و من هم مثل خیلی های دیگه منتظر بودم که تغییران بر روی وردپرس دات کام هم اعمال شود که بالاخره امروز شاهد این تغییرات بودیم.

البته هنوز به بررسی این تغییرات نپرداختم ولی داشبور اصلی شاهد تغییرات جالبی بوده که مثلا میشه نمایش خلاصه ی آمار وبلاگ رو به عنوان یک نمونه از این تغییرات نام برد که البته با گذشتن زمان و گشت گزار در این نسخه می تونید حسابی به اون مسلط بشین و امکانات جدیدش رو دریابید.

چیز جالبه دیگه ای کشف کردم خبر میدم :دی

پ.ن : همین الان که توی این مطلب می خواستم به وردپرس دات کام لینک بدم دچار مشکل شدم، نمیدونم چرا، دوستان یاری کنن!


کارها

Information

پاسخی بگذارید

