بسته های امنیتی Kaspersky Anti-Virus & Internet Security 2009 8.0.0.357

8 06 2008

www.p30download.com

شاید کمتر کسانی پیدا شوند که با کامپیوتر و اینترنت سر و کار داشته باشند و نام محصولات امنیتی کمپانی مشهور Kaspersky را نشنیده باشند. کمپانی Kaspersky با ارائه محصولات قدرتمند امنیتی خود توانسته است از خیلی از کمپانی های مشهور در این زمینه پیشی بگیرد و در بین کاربران به محبوبیت خاصی دست یابد.

لابراتوار Kaspersky هم اکنون 10 مین سال فعالیت خود را
با بیش از 200 میلیون کاربر ثبت شده
در بیش از 60 کشور جهان جشن می گیرد!

Kaspersky Anti-Virus
نام یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای حال حاضر در زمینه نابودی ویروس ها می باشد. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات و ویژگی های منحصر به فردی که دارای می باشد توانسته است در میان محبوترین نرم افزارهای ضد ویروس قرار بگیرد و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده و آن ها را به عنوان طرفداران پر و پا قرص خود درآورد و به همین علت در رتبه بندی سایت Top Ten Reviews این نرم افزار در رتبه دوم بهترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا قرار گرفته است. این نرم افزار با نظارت کامل بر روی هارد دیسک و قسمت های مختلف و همچنین کنترل کامل بر روی فایل های در حال اجرا مانع از ورود و اجرای فایل های آلوده در سیستم می شود.
Kaspersky Internet Security نرم افزار همه جانبه حفاظت کامپیوتر شما در برابر حملات اینترنتی، آلودگی به ویروس ها، حملات هکرها، جاسوس افزارها، اسپم ها و برنامه های تبلیغاتی میباشد. این نرم افزار با بهره گیری از آخرین تکنولوژی امنیتی، سیستم شما را در مقابل انواع ویروس ها، هکرها و برنامه های مخرب محافظت می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Kaspersky Anti-Virus 2009 8.0.0.357:
– محافظت از نامه های الکترونیکی
– نظارت و کنترل کامل دقیق بر هارد دیسک
– کنترل فایل های در حال اجرا در حافظه سیستم
– کنترل بر تمامی فعالیت های اینترنتی و چک نمودن ورودی و خروجی های سیستم در اینترنت به صورت دقیق
– برقراری امنیت برای اطلاعات هارد دیسک

قابلیت های کلیدی نرم افزار Kaspersky Internet Security 2009 8.0.0.357:
– محافظت در مقابل تمامی حملات اینترنتی
– دیواره آتش شخصی – Firewall بسیار قدرتمند
– کنترل تمامی اطلاعات، ایمیل ها، اطلاعات مبادله شده به صورت بلادرنگ
– محافظت در مقابل انواع ویروس ها، تروجان ها و کرم های اینترنتی
– محافظت در برابر انواع Spyware، Adware، Worms، Trojans، Virus و دیگر برنامه های مخرب
– محافظت در مقابل اسپم (نامه های ناخواسته)
– جلوگیری از ظاهر شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم (pop-up)
– برگرداندن تغییرات ایجاد شده توسط برنامه های مخرب
– قابلیت کنترل و عدم اجازه دسترسی دیگران کاربران به برخی از سایت های اینترنتی
– برگرداندن تغییرات ناحواسته به حالت قبلی
– دارا بودن ابزارهایی لازم برای نجات دادن هارد دیسک از بحران
– محافظت برنامه از خود در برابر متوقف یا از کار انداخته شدن!
– گرفتن جدیدترین اخبار از Kaspersky Lab به وسیله کامپوننت News Agent
– به روز رسانی اتوماتیک
– سازگار با ویندوز Vista

برخی ار قابلیت های سری جدید این نرم افزار ها:
– بهبود مقابله با حملات ناشناخته
– بهبود مقابله با حملات از طریق مسنجر هایی مانند یاهو و ام اس ان و ICQ
– بهبود فایروال شخصی سیستم
– برقراری امنیت کامل برای شبکه های VPN و بیسیم Wi-Fi
– اضافه شدن ابزار های کنترل هوشمند
– بهبود سیستم حفاظتی
– اسکن سیستم عامل به صورت اتوماتیک برای برنامه های نصب شده که به صورت مخفی خرابکاری می کنند
– اسکن اینترنت اکسپلورر و جلوگیری از حملات مخفی از طریق این مرورگر
– جلوگیری از ورود به سایت هایی که حاوی Maleware می باشند
– مانیتور کرد حملات دسته جمعی به سیستم
– رستور تنظیمات صحیح سیستم بعد از پاک نمودن حملات خرابکارانه
– بهبود جلوگیری از حملات Phishing
– اضافه شدن یک کیبورد مجازی برای ورود رمز های عبور و جلوگیری از دزدیده شدن رمز های عبور توسط key logger ها
– و …

راهنما:
1- پس از نصب آنتی ویروس آن را اجرا نمایئید
2- از قسمت Activation گزینه Purchase Key و Install Key را انتخاب کنید
3- با انتخاب گزینه Apply existing license key روی دكمه Next كلیك كنید. سپس دكمه Browse كلیك کرده و یک از فایل های Key موجود در پوشه KAV (مخصوص Anti-Virus) و یا KIS (مخصوص Internet Security) را انتخاب کنید.
نکته: عزیزانی که از نسخه قبلی استفاده می کردند و نرم افزار آن ها اکتیو بوده نیازی به فعال کردن مجدد ندارند و با نصب این نرم افزار نسخه قبلی آبدیت خواهد شد.

در صورتی که فایل Key پس از مدتی از کار افتاد می بایستی ابتدا آن را با استفاده از دکمه Delete Key پاک نموده و فایل Key جدید را نصب کنید. به دلیل اینکه پس از مدتی تمام فایل های Key از کار می افتد. شما می توانید فایل های Key جدید را هر چند وقت یکبار از همین صفحه دانلود کنید (لینک دانلود لایسنس کسپرسکی)

قیمت: 120.00 دلار آمریکا
پسورد: http://www.p30download.com
دانلود – آنتی ویروس – 27.1 مگابایت | لینک کمکی
دانلود – آنتی ویروس + فایروال – 31.0 مگابایت | لینک کمکی
دانلود – سی دی Bootable آنتی ویروس برای مواقع اضطراری – 80.1 مگابایت | لینک کمکی

کرک (لایسنس کسپرسکی) | لینک کمکی
سایت سازنده
لینک منبع


کارها

Information

26 responses

25 06 2008
مهدی رحیمی

بالاخره یه مهدی رحیمیه دیگه پیدا کردم

29 06 2008
niaz

با سلام و عرض ادب

و تشکر از سایت خوب و مفیدتون

می خواستم اگر مایل هستید با سایت شما تبادل لینک کنم

فقط اگر لطف کنید موضوع لینکتون را برام بفرستید ازتون ممنون می شوم

و لطف کنید لینک سایت ما را با موضوع درج آگهی رایگان قراردهید

با تشکر و آرزوی موفقیت بیشتر شما

http://www.takro.net

30 06 2008
niaz

ba salam khedmate modireh mohtarame site
agar mayel be tabadoleh link hastid
lotf konid mozue linketun ra barayeh ma befrestid
http://www.takro.net
movafagh bashid

7 07 2008
Do You Know: « Mr. X

[…] بسته های امنیتی Kaspersky Anti-Virus & Internet Security 2009 8.0.0.357 [image] شاید کمتر کسانی پیدا شوند که با کامپیوتر و اینترنت سر و کار دا� […] […]

16 07 2008
محمد

سلام
اگر مایل به تبادل لینک هستید من رو با عنوان «بزرگترین سایت دانلود ایرانیان»لینک کنید
من شما رو با عنوان «دانلود نرم افزار و بازی» لینک کردن
با تشکر و آرزوی موفقیت بیشتر شما

19 07 2008
محمد امیر حاجلو

سلام دوست من
کارت واقعا عالیه
دوست داشتی 1 سر هم به من بزن
راستی اگر امدی نظرتو در مورد تبادل لینک هم بگو (خوشحال میشم اگر با سایت شما تبادل لینک کنم)
منتظرت هستم تا بعد بای

19 07 2008
موبفا

سلام دوست عزیز
وب بسیار خوبی داری
من شمارو لینک کردم
شما هم لطف کنید منو با اسم » سایت تخصصی موبایل » لینک کنید
با تشکر

28 07 2008
ویلیامز

سلام و درود بر شما
وبلاگ خیلی خوبی داری و نسبت به بقیه کاربران wordpress وبلاگ شما زمین تا آسمان فرق داره. من که به شخصه باورم نشد این وبلاگ متعلق به یکی از کاربران wordpress باشه.
ما ده روزه که وبلاگمان را ساختیم و نیاز به تبادل لینک با وبلاگ های پر بازدید و حرفه ای و خوبی مثل شما داریم. اگر با پیشنهاد تبادل لینک ما موافقت کنید بسیار به ما لطف کرده اید.
با آرزوی موفقیت برای شما

29 07 2008
aMiN

من که طرف دار پر و پا قرص کسپر هستم
الان از ورژن 7 استفاده می کنم

30 07 2008
doom

در صورت تمایل برای تبادل لینک با یکی از بزرگرترین سایت های دانلود با من تماس بگیرید
http://www.don.ir
info@don.ir

3 08 2008
مهدی

سلام
وبلاگ قشنگي داري تبريک ميگم
خوشحال ميشم بعد از اين که به اسم مدل لباس لينکم کردي خبرم کني تا لينکت کنم
ممنون

5 08 2008
صبا

سلام . من لینک شما را قرار دادم . لطفا لینک مرا با عنوان مرجع نرم افزار های روز دنیا قرار دهید.

8 08 2008
ali

سلام دوست گرامي
من لينك شما را با نام بهترين سايت دانلود نرم افزار و بازي در وبم گذاشتم
شما ما را با نام سايت تخصصي بازي هاي كامپيوتري لينك كنيد
با تشكر

http://www.gamesite.sub.ir

8 08 2008
Arman

سلام، من در خارج از كشور (آلمان) زندگی می كنم. اگه برنامه رو اينجا نصب كنم و بعداً يه موقعی آنلاين باشم، آيا برنامه بطور اتوماتيك اوريجينال بودنش رو چك می كنه؟

14 08 2008
Saeed

سلام
خسته نباشی وبلاگ قشنگی داری
حاضر به تبادل لینک با شما هستم در صورت تمایل لینک منو با نام:

ترفندهای خفن،نرم افزارهای توپ،آموزش هک

قرار بده بعد تو نظرات خبر بده تا لینکت رو بزارم.
با تشکر
مدیر وبلاگ نگین سبز

14 08 2008
farshad

با سلام
من شما رو لینک کردم
در صورت تمایل ما را با نام کار20 موبایل لینک کنید

15 08 2008
علیرضا

دوست گرامی اگر مایل به تبادل لینک هستی سایت من را با نام :

( بزرگترین سایت دانلود نرم افزارهای کامپیوتری)

ادرس سایت من :

http://www.pcrenderworld.co.cc

لینک کن و بعد به من ایمیل بزن یا در نظرات سایتم اطلاع بده تا من هم سایت تو را در سایتم لینک کنم

با ارزوی موفقیت

23 08 2008
M/2.DE@Tl-l

با پست » حرف آخر » کار وبلاگ نویسی ما هم پایان یافت …
خیلی با هم آشنا نشدیم ولی …

11 09 2008
علی

سلام
ببخشید می خواستم با وب شما تبادل لینک داشته باشم
راهنماییم کنید
ممنون

16 09 2008
روهاب

سلام بر شما دوست عزیز
از مطالب بسیار عالی شما بهرهمند شدم ، من با تبادل لینک با شما موافقم.از اینکه به دل مجنون سر زدید ممنونم.
با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما

20 09 2008
روهاب

سلام بر شما دوست عزیز
مطالب دل مجنون به روز شده خوشحال میشم از نظرات سودمند شما بهره مند بشم
منتظر حضور شما هستم
با تشکر

2 11 2008
essi

سلام و خسته نباشید
چنانچه با تبادل لینک موافقید(آمارم بالای 8000 هست)
ما را با نام:
افسانه جومونگ ، سریال جومونگ
لینک کنید
و نام لینک خودتون را برای ما بفرستید
با آرزوی موفقیت

8 11 2008
zibabin

سلام تبریک میگم مرسی از سایت زیباتون.خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم.( بازدیدم بالای ۱۲۰۰۰) من لینکتونو به لینکهای دوستانم اضافه کردم.اگه مایلید اینم عنوان منه:دانلود عکس و فیلم
http://khabarchin.net/

14 11 2008
مهدی

سلام
منم هم اسمتم.
من تو رو با اسم دانلود نرمافزار و بازی لینک کردم.
منو با اسم دانلود انواع کتابهای pdf لینک کن

4 12 2008
آموزش رقص

اگر شما می خواهید که رقص رو یاد بگیرید ولی تا حالا امکانش پیش نیومده به وبلاگ من بیاین چون هم تو اون آموزش تئوری رقص داده میشه و هم گلچین بهترین سی دی های رقص محمد خردادیان رو برای فروش درش قرار دادیم البته با ارزان ترین قیمت فقط 4300تومان(4سی دی)
gharne21bazar.blogfa.com

15 01 2009
آموزش رقص

سلام
اگر مایل به تبادل لینک هستید منو با نام آموزش رقص خردادیان لینک کنید و اطلاع بدید تا منم شما رو لینک بدم.
در ضمن در وبلاگ من که مربوط به آموزش رقصه هم آموزش تئوری رقص وجود داره و هم فروش سی دی های رقص ایرانی و عربی و باله و تونگو و بندری و…استادانی چون خردادیان و روحی ساوجی.
موفق باشید

پاسخی بگذارید

